| Omega-6 u majčinom mlijeku |
|
|
Studija koja je u početku bila zamišljena kao istraživanje koje bi utvrdilo dnevne potrebe za arahidonskom kiselinom, pokazala je utjecaj arahidonske kiseline na omega-3 masne kiseline u majčinom mlijeku.
Suplementi omega-6 masnih kiselina koji sadrže arahidonsku kiselinu (AA), povećavaju koncentraciju te kiseline u mlijeku dojilja.
Međutim, kombinacija arahidonske kiseline i dokosaheksanoične kiseline (DHA;omega-3) neće povećati razinu omega-3 mas.kis. Konzumiranje polinezasićenih omega-3 masnih kiselina često rezultira smanjenjem razine arahidonske kiseline. Stoga treba biti oprezan kod ovakvih kombinacija jer se AA se smatra neophodnom za fetalni i neonatalni razvoj. Izvor: Journal of Nutrition Volume 138, Pages 2190-2197 “Dietary Arachidonic Acid Dose-Dependently Increases the Arachidonic Acid Concentration in Human Milk” Authors: A.R. Weseler, C.E.H. Dirix, M.J. Bruins, G. Hornstra |
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|
| Tema mjeseca |
| Index tjelesne mase |
| GMO |
| E-brojevi |
| Piramide prehrane ... |
| Lijekovi iz prirode |
| tablice kalorija |
|
... MANGO - pomaže kod slabovidnosti i noćnoga sljepila |