| Probiotici i alkoholna bolest jetre |
|
|
Suplementi Bifidobacterium bifidum i Lactobacillus plantarum 8PA3 liječe oštećenja jetre nastala uslijed alkoholne bolesti jetre.
Također, u časopisu Alcohol, znanstvenici s Northern State Medical University u Rusiji i University of Louisville School of Medicine, je nedavno objavljeno da kratkoročne suplementacije probioticima pozitivno utječu na zdravlje crijeva kod alkoholičara.
Probiotici obnavljaju crijevnu floru, koja je ključna za zdravlje crijeva. Istraživanje na ljudima pokazalo je da terapija probioticima utječe na povećanje fekalnih bifidobakterija i laktobacila. Također, prema studiji objavljenoj u časopisu Journal of Hepatology, Vol. doi: 10.1016/j.jhep.2008.02.015, Lactobacillus casei obnavljaju imunu funkciju bijelih krvnih stanica kod alkoholičara. Studija U istraživanju je sudjelovalo 66 muškaraca s dijagnosticiranom alkoholnom psihozom. Oni su tijekom istraživanja tretirani terapijom Bifidobacterium bifidum i Lactobacillus plantarum 8PA3 i standardnom terapijom koja uključuje suplemente vitamina i suzdržavanje od alkohola. Prije početka istraživanja ispitanicima je je uzet uzorak crijevne mikroflore, za koji je utvrđeno da sadrži smanjen broj bifidobakterija, lactobacillla i enterococca. Nakon pet dana suplementacije probioticima utvrđen je porast broja bifidobakterija i lactobacilla. Utvrđen je i porast određenih enzima jetre, kao što su alanin aminotransferaza, te aspartat aminotransferaza. Izvor: Alcohol Volume 42, Issue 8, Pages 675-682 “Probiotics restore bowel flora and improve liver enzymes in human alcohol-induced liver injury: a pilot study” Authors: I.A. Kirpich, N.V. Solovieva, S.N. Leikhter, N.A. Shidakova, O.V. Lebedeva, P.I. Sidorov, T.A. Bazhukova, A.G. Soloviev, S.S. Barve, C.J. McClain, M. Cave |
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|
| Tema mjeseca |
| Index tjelesne mase |
| GMO |
| E-brojevi |
| Piramide prehrane ... |
| Lijekovi iz prirode |
| tablice kalorija |
|
... RIBIZ - podržava rad srca i mišića |