Istraživanja
Škrob povećava rizik od raka dojke | Škrob povećava rizik od raka dojke |
|
|
Povećano konzumiranje hrane bogate škrobom može povećati rizik od raka dojke, što je izraženije kod žena koje su već preboljele ovu bolest.
Istraživanje predstavljeno na nedavno održanom CTRC-AACR San Antonio Breast Cancer Simpoziju sugerira da konzumiranje hrane sa visokim udjelom škroba i složenim ugljikohidratima povećava rizik od ponovnog nastanka kancerogenih stanica u tkivu dojke.
Istraživanje je provedeno na pacijenticama liječenim od karcinoma dojke u svrhu razvijanja preventive od ove bolesti. Istraživanje je proveo tim znanstvenika sa University of California, San Diego, SAD, predvođeni dr.Jennifer Emondthe. Poveznica ugljikohidrati-karcinomi Kancerogene stanice dojke rastu uz brze hormonalne receptore poznate kao receptor za IGF-IR(insulin-like growth factor 1; inzulinu sličan čimbenik rasta). Ovi receptori su aktivirani hormonom faktora rasta, koji pomaže rast kancerogenih stanica. Istraživanje pokazuje da prehrambeni faktori, posebno unos ugljikohidrata, stimuliraju aktivaciju IGF-IReceptora. Istraživanje: Istraživanje je uključivalo 2651 žena oboljelih od karcinoma dojke. Rezultati su dobiveni godišnjim pregledima pacijentica, kroz sedam godina. U analizu su ulazile prehrambene navike žena i status oporavka od karcinoma. Analizom prosjeka dobivenih podataka utvrđeno je da su, u prosjeku, žene čiji se rak se vratio tijekom promatranog razdoblja dnevno konzumirale prosječno 2,3 grama više ugljikohidrata tijekom prve godine studije - dok su žene bez recidiva konzumirale dnevno prosječno 2,7 grama ugljikohidrata manje tijekom prve godine. Rezultati ovog istraživanja koristiti će se kao prehrambene preporuke ženama rekonvalescentima. |
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|
| Tema mjeseca |
| Index tjelesne mase |
| GMO |
| E-brojevi |
| Piramide prehrane ... |
| Lijekovi iz prirode |
| tablice kalorija |
|
... OGROZD - čisti i prazni crijeva |